torsdag 4 augusti 2011

En till intervju!!

Har ikväll lyssnat på en till BandofBrothers intervju.

Har alltså denna sommaren lyssnat på tre av de bästa skådespelarna från Band of Brothers live. Jag har fyra super favoriter. Det är Scott Grimes, Matthew Leitch, Donnie Wahlberg och Rick Gomez. I sommar har jag lyssnat på Rick Gomez och förra veckan var det ju Donnie Wahlberg. Ikväll var det en annan jätte bra skådespelare och snygg, Eion Bailey! Ingen favvis men bra och underbar. Alla är ju underbara i Band of Brothers dock!!

Imorgon är också ett fan moment!! Imorgon ska jag se mina tonårsfavoriter. Tror det är fjärde eller femte konserten med dem. THE ARK!! Helt uuunderbart!! Och min lillebror har sagt att han ska hämta mig efter konserten så det är skönt. Det enda lite tråkiga är att jag ska gå själv. För det var ingen som ville följa med. Men jag kännde att jag kunnde inte missa deras sista konsert bara för att jag inte vågar gå själv. Så f*ck that och jag går själv och har super skoj! Träffar säkert någon rolig filur där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar