torsdag 15 september 2011

Bal och borttappade hjärnor.

I helgen skall jag på bal i Malmö. Stora ting på G alltså! Är ganska säker på att det kommer vara roligt. Kommer vara en massa trevligt folk där som jag inte träffat på alldeles för länge. Och en del folk som jag träffat på senaste tiden, men ändå inte. Alltså inte träffat på länge jämfört med hur ofta vi brukar träffas. Jaja...

Annars är det jobb som gäller. Idag var dock bara en blääää dag på jobb. Men det är helt och hållet mitt fel. Hjärnan hängde inte riktigt med när jag "gick" upp i morse. Utan den stannade kvar i sängen, och den är fortfarande kvar där. Min kollega brukar säga att hon har hjärnan på ett snöre bakom sig. Jag hade den inte ens med mig idag. Suck...

Sen är saknade av en viss människa alltid där. Men skypade idag och det var väldigt trevligt.

Nu ska jag snart göra min hjärna sällskap och förhoppningsvis hänger den med imorgon. Förhoppningsvis får den chans till det. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar