måndag 19 september 2011

Bal på palatset!

Jag är sjuk efter helgens äventyr. Har sovit större delen av dagen idag och ska vara hemma imorgon också. Gillar inte att vara sjuk, men får vara glad av att det inte blir värre än förkylningar för mig *ta i trä*



Iallafall så var jag ju på bal i Malmö i helgen. Tänkte lägga in lite bilder. Inga av dem 'är tagna av mig utan min kära vän Jamie. maryrotten.blogg.se Så ta inga bilder härifrån utan gå in till henne och fråga först! Som jag gjorde. =)



Här är då jag, Marie och Emelie i bakgrunden. Jag gillar verklgen min klänning. Men som vanligt så höll brösten på att ploppa ut hela tiden. Men det är min kropps eget liv. Var bara till att dra upp kläningen hela kvällen . =)



Spillde lite dryck på hela nederdelen av klänningen efter en läckande mugg. Så den måste in på kemtvätt inom en snar framtid. =)









Jag och Mackan pluggade i Kalmar samtidigt och var med på många nollningar. Han är en otroligt rolig och härlig person.



Jag och Evelina var de enda vid vårt bord som inte var ett par. Men det var bara trevligt tyckte jag. En av de saker som var bäst med denna balen var att man fick träffa personer man inte sett på länge, som Mackan.





Tack Evelina, Mattias, Fanny och Charlotte för en otrolig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar