lördag 28 juli 2012

Tatuering

Jag har länge velat tatuera mig men har inte vetat vad. Eftersom det är något man ska ha hela livet så är det inget jag velat brådska.

Men nu vet jag... Jag vill tatuera in en sköldpadda. Ingen direkt anledning förutom att jag tycker det är underbara djur.

En annan sak jag funderat på är en lilja, blomsorten då :) Det är mer tanke bakom det. Mina föräldrar har i många år nu alltid haft liljor hemma. Sen är både min mor och min mormor var väldigt intresserad av blommor och växter och jag har blivit på senare år.

Sen en tredje fundering är en groda dock utav samma anledningar som sköldpaddan. :)

Men tillbaka till sköldpaddan. :) Vad tror ni om denna fast betydligt färggladare? Har googlat sköldpadda tatueringar och denna föll jag direkt för. Tänkte behålla linjerna svarta men färger och lite mönster i kanske? Vad tycks?

1 kommentar: