söndag 15 juli 2012

Välkommen tillbaka!

Ja, välkommen tillbaka till mig själv! Och till er med kanske....

Har hänt en massa livsavgörande saker sen jag skrev senast. Har de senaste dagarna fått en massa tankar som jag ville skriva ner. Så det hoppas jag håller i sig.

Jag har tråkigt nog blivit singel igen. Det blev jobbigt med distansen och ingen av oss såg ett slut på det problemet. Men vi avslutade som vänner och har fortfarande lite sporadisk kontakt, så det känns bra. Är över en månads sen det skedde så den värsta perioden är över.

Jag har precis påbörjat min semester och det är väldigt skönt! Åker till Tessan i Sthlm på onsdag och det ska bli så roligt att få träffa henne igen. Var alldeles för länge sedan sist.
Annars på semestern så blir det ett besök i Göteborg och sen bara ta det lugnt och ladda batterier och ha lite skoj hemma i Helsingborg. Ska försöka ha fest hemma hos mig med. Så de så!

Har redan varit på en liten utlands semester i Grekland. Rättare sagt på Corfu och hälsat på Evelina. Det var så roligt att se henne igen och hon har det härligt på Corfu. Bad, sol, reseledarjobb och bokläsning en vecka var inte fel heller =)

Nu hoppas jag detta är en ny början på mitt blogg liv!! Woho =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar