söndag 3 februari 2013

Sjukdom

Jag har varit mer eller mindre sjuk sen strax innan jul.

Det började med förkylning, rejäl ihållande hosta och allmänt dåligt tillstånd. Strax efter årsskiftet tappade jag mitt smaksinne. Detta tycker jag är det värsta med förkylning! För inte nog med att man mår dåligt man kan inte få njuta av livets goda =(

Smaksinnet kom tillbaka efter några dagar och förkylningen blev bättre men satt fortfarande kvar. Detta var perioden jag var mindre sjuk. Någon vecka senare så jaaa... då gick jag och simmade för det kändes som förkylningen var borta. Big misstake känns ju det som nu... SUCK! Två dagar senare var mitt öga rött och rann. Stannade hemma en dag från jobb. Förkylningen blev lite "mer" igen men inte så farlig ändå. Efter en helgs "halvvila" så blev det jobb i två dagar igen då jag sen fick stanna hemma på grund av en otroligt jobbig migrän. Kändes bra efter en dag hemma så gick till jobb i torsdags igen. Var väldigt klen efter kommit hem från jobb i torsdags men! tänkte jag eftersom jag öppnade så kan jag jobba fredag det klarar jag. BIG misstake nr.2. Mådde piss och hade hög feber och fick tillslut ta ut några timmar och gå hem tidigare. Nu sitter jag här två dagar senare. Har spenderat en helg mer eller mindre i sängen och har tappat smaksinnet igen!! Visst är det roligt... NEJ!!!!

Jag är så trött på det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar