onsdag 30 januari 2013

Huvudvärk

Hade igår kväll en hemsk huvudvärk. Trodde verkligen huvudet skulle gå sönder... Jag tom kräktes, så ont hade jag. Detta är inget jag direkt upplevt innan, vad jag minns i alla fall.

Släckte ner i lägenheten halv tio igår och gick och lade mig, dröjde inte länge tills jag somnade. Sen sov jag till tre då jag vaknade till liv och somnade om. Vaknade sedan vid halv fem igen och hade huvudvärk. Kunde inte somna så ont hade jag då. Så sms:ade min kollega att jag inte kom in till jobb idag. Efter att jag legat vaken i sängen i ca tre timmar måste jag somnat igen och vaknade igen strax innan tolv. Huvudvärken fanns även då kvar men betydligt mindre och jag kunde stå ut med den. Har nu tagit en Treo och ringt jobb att jag antagligen kommer i morgon. Lite yr känner jag mig och huvudet känns.

Vill aldrig igen uppleva det som jag upplevde igår, USCH!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar