onsdag 2 januari 2013

Födelsedag!

Idag fyller jag 28 år. Jag känner mig lite gammal för tillfället, men det går väll snart över. Mitt bekymmer såhär i början på året är alla de nya tal jag måste vänja mig vid. Kom ihåg att det är ett nytt år, 2013 och att jag är ett år äldre, 28.

Jag har varit själv hela dagen, men det har jag mest njutit av. Jag har varit på Elgiganten och NetOnNet. Jag gillar inte NetOnNet, men hade glömt det sen sist. Så blev påmind idag. Men en dammsugare kom jag hem med iallafall. Snart ska jag dock hem till föräldrarna för lillebror ska bjuda mig på middag.


Dagens vardagshjälte är idag två stycken. Lory vår skolassistent som hade koll på parkeringsvakter idag åt mig och hjälpte så jag slapp parkeringsböter. Den andra är min lillebror som kom och hjälpte mig när jag märkte att jag glömt kortet när jag skulle betala dammsugaren =) 

Dagens absolut bästa vän idag är Ewa som skickade paket till mig med en massa fina nagelgrejer och minilego som man kunde bygga ankor utav. Ewa är en underbar vän alla andra dagar med, vill göra det klart.

tack och hej för mig =) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar