tisdag 31 maj 2011

Värme och Bröllop

Värmen har varit på det högsta idag. Jag har bränt mig, barnen på jobbet har brännt sig. Mina vänner har brännt sig. Visst är det snart sommar? Och ja, imorgon är det JUNI!! Men just nu regnar det. Suck, svensk sommar i sitt lilla nötskal. Imorgon är det sista riktiga jobbedagen denna veckan. På fredag är det lite jobb hemma nämligen, eller på biblioteket iallafall.

På lördag ska jag till Göteborg för att gå på dop och bröllop. Min underbara vänn Linn gifter sig med hennes Lei och deras son Leon ska döpas. Ser riktigt mycket fram emot det. Jag, Marie och Gavve ska åka upp dit tillsammans.

Jag ska dock köra hem efter bröllopet. Men inte broloppet =)

Sen är man ju ledig söndag OCH måndag med =)

1 kommentar:

  1. Oj, det var många L och knepiga namn i deras familj. Det rullade inte lätt på tungan :/ Men kul med bröllop!

    SvaraRadera