onsdag 1 juni 2011

Snyggt!

Att staket och grindar kan skapa sådana disskusioner!! Bara inom förskolans värld, det säger jag! Kanske inom staket och grind branschen också. Men det är inte många andra ställen.

Inga farliga disskusioner dock, lite pro och cons bara.

När jag kom hem idag så skulle jag laga lite mat. Men somnade i soffan istället. Känner jag igen det mönstret? Ja, det gör jag! Nu är det Glee på TV, men eftersom jag redan sett alla avsnitt så tittar jag på 112 - liv och död istället. Poliserna i den serien är inte helt fel till att titta på, de är snygga helt.

Ett annat gäng som är snygga att titta på är skådespelarna i Band of Brothers och speciellt denna mannen: Matthew Leitch!!

Att han sen följer mig på Twitter gör ju inte saken sämre. Sen skulle jag kunna lägga upp bilder på typ 99% av skådespelarna i BandofBrothers för att de är snygga. Men Matthew är favoriten. Att Tom Hanks, Steven Spielberg och deras medhjälpare vid castingen har ett otroligt bra sinne för att ta fram så otroligt bra och snygga skådeseplare.


Har ni inte sett BandofBrothers så gör det!! Gör det och sen kan jag ha någon att prata Band of Brothers med. För det har jag inte för tillfället, förutom mina twitter vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar