lördag 25 juni 2011

Fredriksdalsteatern

Har varit på Fredriksdal ikväll med familjen + lillebrorsflickvän Sally!

Det var en riktigt bra föreställning i år måste jag säga. Eva, Rydberg, Magnus Härenstam och Ola Forssmed var väll de mest kända som var med. Men hela rollupsättningen var jätte bra och dansarna var JÄTTE duktiga!!

Handlade om det glada 70 talet och alla mina tankar gick till Hair. Hippies, blommor och kärleksrevolutioner! Underbart och många skratt!

Sen skulle ni hört tjejen som satt framför oss! Jag tror aldrig jag har hört någon skratta så högt. Det var otroligt. Jag hoppade till varje gång hon skrattade. Så de så...

Sen åkte vi hem till föräldrarna och käkade pizza och spelade spel. Jag och Sally kan man väll säga kom sist. Men det levde vi med. Lillebror var ju inte jättebesviken då. Så de så...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar