onsdag 29 juni 2011

OTUR!

Jag är så otroligt trött på att ha otur!

I söndags förmiddags trampade jag på en glasbit. Jag tror aldrig jag sett så mycket blod och det gjorde så jädra ont. Var rätt nära att ringa ambulans. Men paniken lade sig och jag ringde min pappa istället. det slutade blöda tillsist så klart och det har läkt jätte bra! Men så har jag faktiskt tagit hand om det bra!

Idag var dock enligt mig snäppet värre! Min telefon, min kära Iphones skärm har gått sönder! Men som tur så täcker nog min försäkring det. Den borde göra det för det var av just denna anledningen jag lade till den. Tack för att jag gjorde det och tack till mig själv för att jag har sån självinsikt och insåg i maj förra året att jag antagligen skulle tappa telefonen någon gång.

Men nu ska jag lyssna på en live sänd intervju med min favorit skådespelare från Band of Brothers, Rick Gomez så ni som känner mig vet ju att jag är lite nöjd nu =)

Radiokanalen BlackSky Radio
Rick Gomez på IMDB
Band of Brothers Cast Interviews

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar