fredag 1 juli 2011

And it continues...

Såklart var det en jätte bra intervju. Den mannen är rolig! Sen att två av de andra skådespelarna ringde in gjorde ingenting sämre.

Men för att berätta om min fortsatta otur så kan jag börja med att jag är så glad att denna veckan börjar gå mot sitt slut. Och det kan inte bli mycket sämre! Imorse vaknade jag med ordentlig halsont och feber och har hela dagen på jobbet gått omkring med feber. Det är inte skoj att stänga själv från klockan fyra med feber, men så blir det ibland.

När jag kom hem lade jag mig i sängen och somnade typ direkt.

BTW! HAr lämnat in min Iphone nu och är Iphone lös! Han i butiken sa att de skulle ta två veckor och attjag antagligen skulle få en ny telefon. Det var ju lite trevligt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar