söndag 3 juli 2011

Viken

Ta i trä, men igår verkade det som om jag slapp min otur!! =)

Jag vaknade och mådde helt oki, lite feber kanske. Men efter en dusch och några glas vatten känndes det mycket bättre. Det känndes 'ven bra på eftermiddagen så jag mötte upp Ewa på OJ, köpte lite kött och tillbehör som vi sen tog med oss ut till Viken och Malin för grillning.

Marie och Malins kompis Cissi var också där och det var väldigt trevligt. Provsmakning av beasåser fanns på schemat och även disskusioner om räkor som klättrar över rödbetor. Väldigt intressant!

Malin utbildar sig till bagare/konditor så hon är ju expert på efterätter och hade bakat en fransk chokladkaka med Hallonmousse. Sååå god och såå mäktig... mumma!

Var hemma strax innan elva så det var en luygn kväll. Perfekt och precis vad jag behövde efter min vecka. Tack tjejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar