måndag 18 juli 2011

Lugna ner mig!!



Jag måste lugna ner mig nu!!

Matthew Leitch som jag skrivit i bloggen om innan har svarat på ett av mina tweets till honom! Jag blir så glad. Tänk om din favorit skådespelare skulle svarat på någonting du skrev? Jag är helt uppe i varv nu! Detta gjorde min dag! Han är ju så snygg!


Det är så häftigt när man tänker på det, Twitter och liknande saker. Här sitter jag i Helsingborg och läser på Twitter: Matthew Leitch har skrivit något, cooolt! Nu ska jag svara på honom! Jag svarar med något smart och lite halvroligt. Jag kan faktiskt vara lite halvrolig. Sen sitter han någonstans i England och får det svaret och så svarar han. Och detta på mindre än en halvtimme! Och han har skänkt en bråkdel av sitt liv till mig, coolt!

Ja, han är gift och har barn. But a girl can dream!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar