lördag 16 juli 2011

Oturen är officiellt över!!

Denna dagen har varit riktigt bra.

För det första så har jag numera semester och det i fyra veckor framöver!

När jag gick från jobbet så tittade jag på telefonen efter ett efterlängtat SMS och det hade jag gjort hela dagen. OCH då hade jag fått det!! Min Iphone var redo för avhämtning!!! Hihi... så hem och hämta papperna som behövdes och iväg och hämta Iphonen! Finally har jag den igen! En rolig sak var att när jag lämnade in telefonen så sa han i butiken att det skulle ta ca två veckor. Idag. nästan på minuten när jag fick SMS:ett var det två veckor sedan.

Sen till det nästan bästa idag! Jag vann över min pappa i spel och överlistade honom tre gånger i rad! Det ni är nästan mer otroligt än något annat!! Jippi!! =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar