tisdag 21 juni 2011

Brandman

Idag såg jag en 5 dagar gammal bäbis. Så liten och ny!

Annars har jag mest haft huvudvärk idag. Var på väg att ringa jobbet och säga att jag inte skulle komma. Men jag pallrade mig iväg. Var nog bäst så, var mest p lunchrasten jaghade ont. Tog en treo så gick det bort efter ett tag. Brandlarmet gick på jobbet. Vi hade ju brandövning för bara några veckor sedan så det gick bra. Denna gången hade köket ställt rykande potatis under en rökdetektor så det började tjuta. Men jag fick se en snygg brandman så jag är nöjd =)

Jobbar två dagar till sen är det midsommar! Det är ju trevligt. Vill mest ha semester nu då jag känner att jag är trött och visst är det alltid skönt med lite ledighet? Men men efter denna veckan är det bara 3 kvar att jobba! Känns som jag aldrig kommer få vara ledig. Men jo då det kommer bli min tur med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar