onsdag 8 juni 2011

Good and bad and very good!

GOOD Imorgon åker jag till Lund med familjen för att fira kusinens student! Kom fram till att inom en vecka har jag då gått på, dop, bröllop och studentfest och haft Picknick med jobbet, personal + barn + föräldrar! Kan det bli bättre? Tror inte det!!

BAD Om man ser inom det senaste året så har jag faktiskt varit på en begravning med. Mormors begravning. Väldigt, väldigt tråkigt. Förutom min pappa som dog när jag var 4 år så är mormor den person jag stått närmast som dött. Hennes minns jag ju också. När min pappa dog var jag alldeles för liten.

VERY GOOD Mitt jobb fick 103 poäng på Qualis granskningen!! Fattar ni hur bra det är?? De som hade bäst poäng i hela sverige förra året låg på 114 poäng och då hade de genomgått granskningen flera gånger! Detta var vår första granskning. Godkänt är 60 poäng! det är bra och vi ska vara stolta över oss. Även en perfekt nyhet att berätta på föräldrarmötet idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar