söndag 5 juni 2011

Allergisk reaktion

Det har varit så skönt med långhelg! Och jag är ju ledig imorgon med! Jag var ju inte ledig i fredags. Men det känndes ändå lite så eftersom det inte var de normala arbetsuppgifterna bland barnen som skedde. Utan lite andra saker som var tvugna att ta tags i. Men det känndes lite halvledigt. Men vad en sak är och hur den känns behöver inte vara samma.

Bröllopet igår gick jätte bra! Linn och hela hennes lilla familj var så fin och ja roligt var det med.

Idag har jag varit iväg med föräldrarna. Vi åkte ut till Wanås där Yoko Ono har ställt ut några konstverk i en jättefin park. Där var fler fina och lite småroliga saker. Och så härligt väder!! Det enda som var lite läskigt var att jag fick någon sorts allergisk reaktion i mina händer (?) Fråga mig inte hur det gick till men lite läskigt var det. Kliade och svullnade gjorde dem, men efter att jag tvättat dem noga och tagit en allergi tablett mamma hittade till sist så försvann kliandet och svullnaden gick ner. Men jag blev faktiskt lite rädd ett tag för jag hade ingen aning var det var. Känner mig fortfarande lite konstig i höger hand.

Har precis sett Big Brother finalen och Simon vann. Ville väll egentligen hellre sett Martin eller Peter. Men vem bryr sig i det långa loppet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar