torsdag 23 juni 2011

Midsommar or what?

Midsommar och långhelg, trevligt!

Har någonting varje dag denna helg så det blir inte så mycket vila. Men desto mer skoj! Imorgon är det bara ett kanske än dock så länge, hänger inte riktigt med i svängningarna och de olika informations källorna. Men det är jätte bra! Jag får jobba på min impulsivitet, perfekt träning.

Annars så började denna dagen lite halv kasst. Har varit trött länge och sovit dåligt den senaste tiden. En sak hände som puttade mig över kanten. Men tack vare mina alldeles underbara och duktiga kollegor så blev det jätte bra. Tack tjejer! :) Sa det till dem idag att jag kunde inte fått några bättre kollegor som start på min yrkesbana.

Annars längtar jag till en annan sak som också bara är ett kanske än så länge. Berättar absolut mer i framtiden om det planerar ut sig på ett bra sätt.

På söndag blir min lillebror ännu större än vad han redan är. Han fyller 22 år! Helt knäppt! Jag komemr ihåg när han skulle börja skolan och jag tyckte inte han kunde det för han var ju min lilla lillebror. Jag är fortfarande inne i det stadiet typ.

Nää, nu ska energifyllda jag avsluta detta inlägg! Har lust att titta på film... kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar