söndag 30 oktober 2011

Bowling vinst! typ... =)

Det blev inget Lund i fredags :/ Var helt yr på jobb så gick hem någon timme tidigare och lade mig. Så åkte inte till Lund då heller såklart.

Igår mådde jag mycket bättre så var och spelade Bowling med Catarina. Vi hann spela 6 omgångar och det blev 3-3. Dock vann jag i samanlagda poäng och jag hade säkert vunnit med ännu mer om inte Catarina snodde turen ur mina turklot hela tiden. =)

Idag blir det Lund istället, Nova Lund rättare sagt. Har fått tips om en bra väskaffär där och jag behöver verkligen en ny väska! Den jag har för tillf'ället håller på att falla ihop. Sen är det ju alltid roligt att shoppa lite =)

Sen ikväll ska en speciell person ringa. Har inte pratat sen i tisdags och knappt haft någon kontakt över huvudtaget så det ska bli trevligt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar