söndag 9 oktober 2011

VA??

Alltså jag är i chock just nu!

Fick precis reda på en sak som absolut inte stämmer i mitt huvud!!

Jag har en favorit bok serie och det är Lee Childs böcker om Jack Reacher. Reacher är en föredetta militärpolis som är stor, stark och alltid på de godas sida. Han är helt otrolig alltså!
Nu ska de göra film av en av dessa böcker iallafall. Det i sig gör mig inget, kan ju faktiskt vara ganska trevligt. Det som stör mig, det som nog i slutändan kommer att få mig att avsky filmerna är att den lilla skiten Tom Cruise ska spela Jack Reacher!! Har ni någonsin varit med om en värre rollbesättning?? Tom Cruise är ju för tusan en elak liten dvärg! Det går verkligen inte ihop i mitt huvud att Tom Cruise ska spela honom. Nej, det är ju vansinnigt! Det måste ha blivit något fel någonstans. Måste få tag på någon annan som läst dessa böckerna och se vad de tycker! Det är faktiskt en skandal! En galen dvärg som ska spela en snäll jätte? Nä. usch!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar