måndag 24 oktober 2011

Kalmar

Jag har åter igen varit i den trevliga staden Kalmar. Har haft en mysig och väldigt bra helg. Känns just nu mest otroligt tråkigt att vara tillbaka i Helsingborg igen. Men det går säkert över snart.

Annars är det ganska mycket denna veckan som händer. Imorgon är det personalmöte på jobb. Sen på onsdag ska jag simma, jag MÅSTE ta tag i det igen! Sen på torsdag är det ganska lugnt. På fredag ska jag till Lund och träffa Ewa, förhoppningsvis ska vi till NOVA LUND och köpa en billig väska till mig. Jag är faktiskt i stort behov av en ny handväska. Då den jag har nu börjar gå mycket sönder.

På lördag blir det kanske bowling och bio, håll tummarna för det. På söndag har jag inget inplanerat än. Känns bättre när man håller sig sysselsatt och träffar familj och vänner för då hinner man inte sakna lika mycket. Han är iväg från onsdag till söndag kväll och kommer nog inte ha så mycket tillgång till sin telefon, så det blir ju extra segt.

Nu ska jag ner till tvättstugan och hämta tvätten. Sen blir det nog till att sova snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar